gakkoyengee Kızlar memlekete gitmem lazım kendi aracımızla gideceğim 11. Haftadayım riskli olur mu ? Kanamam vs yok
kckfalmily gakkoyengee ben 16 saatlik yola gittim otobüsle birde kucagimda 2 yaş bebişle cok sukur hic bisi olmadi 8 haftaliktm
B_48_A gakkoyengee sanmıyorum ben datçadan eskişehire gitmiştim dördüncü ayımda 15 saat sürdü yol şükür hiç bir şey olmadı
Sila66 gakkoyengee rısk yoksa sorun olmaz ve arada arka tarafda dinlen ,sonra yolda durup da dınlen❤️
dorukkusumunannesi gakkoyengee uzun yol araba ile 2 saate bir inip 1 saat yürümen dinlenmen gerek sıkıntılı oluyor uçak olsaydı neyse ama uzun yok doktorum otobüs ile önermemişti
Zeynepozcan gakkoyengee canım bunun en doğrusunu doktor bilir sen doktoruna sor daha güvenli sağlıklı olur sen ve bebeğin için, her gebelik bir DEĞİL
MelekAlyaM gakkoyengee canım ben 5. Tüp bebek denemesıyle hamıle kaldım ve 9. Haftamda doğuya tayin sebebıyle tasındık hiç bir sıkıntı olmadı. 2 saat ucak yolculuguda yapmıstım. Bebegım 15 aylık suan
Nurkcy gakkoyengee Riskli bi durumun yoksa bişey olmaz. Doktora sormuştum sıkıntı olmaz demişti.. Kendi aracınız olduğu için rahat olur.. Ben 8 haftalıkken Bi günde hem uçak hem otobüs yolculuğu yapmıştım 12 saati bulmuştu :) Sorun yaşamadım.