ipekmom_ Sennuraslmelek bebeğin gelişme durumuna göre değişebiliyor bazıları 37de bazıları 39da ama genelde 38.haftada yapıyor doktorlar canım
ipekmom_ Sennuraslmelek evet canım bizimde 38+3de olucak inşallah, ama sanki gününde önce gelecek gibi bir his var içimde bakalım ne olucak 🙈
Sennuraslmelek ipekmom_ hayrlısı olsun ilk doğumumu bende ilk kızım normal oldu ama çok zor oldu doktorum bidaha normal yapma dedi sezeryanıda çok kolay diyen war çok zor diyen war benım haziranda doğum
ipekmom_ Sennuraslmelek bizim tüp bebek ondan dolayı sezaryen önerdi doktorumuz ama şuana kadar da normal doğuma uygun gidiyordu herşey bakalım hayırlısı olsun artık 😌 hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah 🥰