aysuyenihayat Kızlar çok şükür hamileliğimin 8. Ayına kadar ne grip ne nezle olmadım ama dünden beri öyle sağlam hasta oldum ki boğazlarım şiş, burnum akıyo ve en önemlisi son 1-2 saattir tat koku alamıyorum:(((( var mı bu durumu yaşayanlar
yasolinko aysuyenihayat kusburnu cayı yap ve iç canım çok iyi geliyor bende bu sekilde atlattım antibiyotiksiz💕
Sumeyye237 12 haftalık hamileyim ve aynı durumdayım boğaz ağrısı grip ve koku tat alamıyorum berbat bir haldeyim
1kucukbaby Bende olmuştum hastaneye gittim vitamin ve parol serum takviyesi yaptılar hemen toparladım aynı belirtiler vardı hatta burnum o kadar tıkalıydı ki nefes alamıyordum sürekli ağladım dayanamadım
Nhrdmr2147 Aynı şekilde 10 gün arayla iki defa grip olmayı beceren ben öncelikle gebelik var diye sadece uyumadan önce pekmez ve ılık suya limon sıkıp içmemi söyledi doktor iyi geldi ama sadece hafif kesti sonrasi acillik parol serum ve vitamin serum başka oluru yok çok iyi geliyor bunlar
aysuyenihayat Bende nefes alamamaktan ağlıyorum o kadar tıkalıyım ki.. Galiba acile gidip serum takviyesi alıcam