Firdevs33 kızlar göğüs ucu çevresinde kaşıntı ve kabuklanma var hamilelikte böyle bir durum yaşayan var mı?
1prensannesiiiii Firdevs33 bende de oluyor son haftalarda özellikle kötü bişey mi yara olmaya müsait mi ne yapmak gerekir merak ediyorum 🙄
Firdevs33 1prensannesiiiii bende o yüzden tedirginim lansinoh deneyeceğim işe yaramazsa cildiyeye gitmeyi düşünüyorum 😕
Burjuer Benim kabuklanma oldu lansinoh krem kullanmaya başladım 1 haftadır yumuşattı baya nemlendirmek gerekiyor sanırım pul pul dökülme oldu ama krem kullandıkça azaldı baya