Smry Merhabalar.Yarın inşallah Sezeryan olucam.benim için dua eder misiniz ? Korkularım var ayrıca myomlarim var aşırı kanamamin olmasından korkuyorum 😞
gsmgr Smry dualarım sizinle 🙏 inşallah kolayca ve sağlıkla kavuşursunuz evladınıza 🙏 ben de bugün anesteziye gittim pazartesi genel anestezi ile sezeryan olcam . Ben de dualarınızı bekliyorum 🙏
Smry gsmgr inşallah siziin de kolay ve güzel doğumlariniz olur .Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin bebislerimizi🌸