Nunuuh Merhaba kızlar.Biz bir türlü karar veremiyoruz ben beyendigimi esim beyenmiyor Eşim beyendigini ben.Karari bana burakti amma ikimizinde içinə sinsin istiyorum.Emiliya Nasil isim? Azerbaycanliyim.Sizin onerileriniz neler?
Nunuuh [silindi] Çok teşekkür ederim 🙏❤️ Galiba Rus hic bir fikrim yok oyle bir yerde karşıma çıktı 😁
Minesmz Güzel isim tabiki ama biraz yabancı ismi olduğu için esinizdenbegenip beğenmeme sıkıntısı mi oluyor genelde yabancı aksanlı isimler seviyormusunuz bizde aklımıza gelen hoş isimleri söyleyebiliriz
Nunuuh Minesmz Ben eved yabancı seviyorum.Esim Hülya,Humay,Elif gibi isimler oneriyor hic biri tam icime sinmiyor🥺 Öneriler olursa cok sevinirim💖🌷