Merhaba hanımlar bu benim 2. Gebeliğim ilki düşük oldu maalesef çevremden sürekli tepki aldım ilk haftalarda vajinal ultrason yaplmaz çocuk tutunamaz gibisinden şimdi şükür tekrar hamileyim 7+6 ❤️bu tepkileri yine almaya basladm çocuk düşer tutunmaz gibisi den ister istemez moralim bozuluyor kafama takyorum sizlerde ilk aylarda yapatrdnz mı