Yenianne96 Dün test yaptım ama 2. Çizgi biraz silik cıktı adetim 4 gün geçmişti ne yapmam gerekiyor acaba gebemiyim
Elfn Aynen kan testi yaptırın bazen silik çıkıyor benim bir arkadaşın 2.çizgi baya Silikti şimdi 5 aylık hamile bazen olabiliyor öyle 😊
tugba5761 Benimde ikinci çizgi yok denecek kadar silikti kan verdim çıktı çok erken olduğundan dolayı silik çıkıyormuş ikinci çizgi