Canım ben doğurasıya kadar az hareket hissettim, bazen akşama kadar tık yoktu. Her hafta 2 kere hastanedeydim (özel hastaneyi zengin ettik)
38+0 kendi isteğimle sezeryan oldum.
Bende 22 23 hafalıkken sanki bir kaç gün hissetmemiştim. 6 7aylığa kadar düzensiz olur demişti doktorum