Kızlar tekrardan merhabalar, salı günü femaranin son günüydü doktorum Çarşamba kullanma Perşembe gel dedi bugün gittiğimde iki tane yumurtam gayet güzel büyümüş ovitrella iğne verdi yarın vuracağım. Fakat size sorum şu bugün kasığımda bacağıma ve rahimime vuran ağrı var bu normal mi bilginiz var mı