Ayselicnblt [silindi] var vallahi ben iki hündür kasıklarım ağrıyor diyorum kimi oğlun olacak kimi kızın olacak diyor kız bele vurur erkek kasığa diyorlar hatta 😂😂
cihaninannesi Ayselicnblt demekki benimki unisex olacak 🤦🤦🤦 hem aşırı derecede kasık ağrım var hem de şiddetli bel ağrısı çekiyorum 31 haftayız şimdi milletin ne dediğine bakıp unisex bebek bekleyeceğim 😍😍😍 😁😁
Suheyla2 Ayselicnblt canım hem oğlan hem kız annesi olarak söylüyorum ama kız hamileliği daha ızdıraplı derim net yani. Bu bel ağrısı kasık ağrısı muhabbeti de dopum anı için geçerli
Deletedmom_116 [silindi] aynı tepkiyi vercektim sen vermişsin😂😂😂😂😂😂 yok Totom agriyo bebeğim erkek sjsj
[silindi] Deletedmom_116 Kıçımda çıban çıktı kızım olacak, iki kere hapşırdım oğlum olacak, hiçkırığım var kızım olacak dkdkdjdj Ay yetoo artık
Deletedmom_116 [silindi] Bide bı ara şey gördüm çok istekliyim eşime karşı cinisyet belirlemek gibisine bı post sjsjsj🥺🤣🤣🤣🤣