24.haftdan beri suyum sınırda ama şekerden dolayıymış benimki banada devletteki doktor ölü doğum ya da hastalıklı doğabilir diye korkuttu ama özel doktorum öyle bişey demedi suan 35.haftadayım cok şükür diyet yapıyorum şeker için dikkat ediyorum suan sabit ilerliyoruz