AAzizeeee Arkadaşlar 22 haftalık gebeyim burnumun büyüdüğünü sadece ben değil, herkes farkında. Böyle bişey yaşayan var mı?
Tanembebek5 AAzizeeee kız mı bebeğiniz? Öyle bir sey duymuştum hurafe de olabilir ama ödem topluyormuş 🤷🏻♀️
Sila66 Tanembebek5 benım kız 😂 ama bende odem yok doktor da dedı ne odem ne catlagın var rahatsın dedı hatta ama burnum buyudu 😂😂😂
Denizegeabioluyor AAzizeeee ogluma hamileyken baya kocaman olmustu burnum ama suan kizima hamileyim buyume falan olmadi 33+3haftaligiz 😊
Tanembebek5 Sila66 ödem burnunda olmuş demek ki aşko 🤣 benim de şişmeyen tek yerm herhalde ramazan davulu gibiyim maşallah 🤣🤣🤣
Sibeldl12 AAzizeeee benimde ilk oğlumda olmuştu. Resmen bütün kiloyu bırnum almış gibiydi 😂😂 bu hamileliğimde daha büyüme olmadı 33 haftalığım 🌸