@"1newmother
1newmother
Hiç moralini bozma benimde 6 hafta önce gebeliğimin 6.haftasında kanamam oldu çok korkmuştum doktorumla görüştüm hemen progestan kullanmamamı söyledi günde 2 kez kullandım igne yaptılar diğer gün şuan 12 haftamdayım ve dün gece tekrardan kanamam oldu bugün doktora gittim bir sıkıntı olmadığını söyledi çok şükür içini ferah tut çünkü stres çok kötü birşey stres yapmadan sakince dinlen uzanırken ayaklarının altına yastık koy eğilme ve uzanma yapma kendine dikkat et çünkü bende her kanamam olduğunda çok korkuyorum dikkat ettikten sonra ben inanıyorum birşey olmayacağına inşallah bu süreci kolay bir şekilde geçiririz🙏