Gnsglll canım ben gerek duymadım öyle takımlara, önü düğmeli pijama takımı aldım 3 tane, sonrasında da rahat kullanırım dedim, bide polar sabahlık aldım hepsiyle uyumlu renkte öyle kullanıcam. Hastnede çekim falan olmayacağı için almadım çok gereksiz pahalı geldi bana bi lohusa takımına 600-700tl vermek, o paraya 3tane aldım ben ama tabiki tercih meselesi bu 😊