Merhaba güzel anneler,
15 günlük taze anneyim , bebeğim her uyandığında meme veriyorum çok şükür güzelde emiyor sütüde bitiriyor, ama her saat uyanıyor daha göğsüm dolmadan yine emziriyorum bu sefer süt gelmeyince sinirleniyor , biraz uyuduğunda hemen az sağıyorum kenarda dursun diye iyiki de yapıyorum ğöğsüm boş olunca çığlık çığlığa kalıyor onu veriyorum hemen yedek olarak. Çaylar içiyorum herşey yapıyorum süt olsun diye , ama yetmiyor mamada vermek istemiyorum ne yapacağım bilmiyorum 😔 sizce daha ne yapabilirim?