Rubi123_ 39 haftadayim we 1 haftadir hastanede yatiyom bebeyin karni büyükmüs biögisi olan arkadaslr yardimci olurmu
inciadayolcu merhaba arkadaşım da 30. haftasında bebeği karnı büyük bulundu. siz de süreç nasıl ilerledi.