Brisii bende 19 haftalık hamileyim daha iki gün önce yaşadım sabah uyandığımda geldi su gibiydi kokusu rengi yoktu doktoruma yazdım hemen gel bakalım dedi hem vajinal hem üstten ultrasonla baktı şükür bebeğin suyu değilmiş … mantardan olduğunu söyledi fitil verdi şuan onu kullanıyorum bende eğer geçmezse tekrar gel ihmal etme diyede uyardı …doktora başvurmanız öneririm