momssbabyy Merhaba arkadaşlar dün ovülasyon testi yaptım t çizgisi daha koyuydu bugün farklı bi markanın testini yaptım t çok silik neden böyle oldu ben anlamadım bi bakarmısınız
znkara momssbabyy dün yumurtlamışsınız bugünde yumurtanız çatlamış normal olması gerektiği gibi dün ve bugünü değerlendirmeniz gerekiyor
momssbabyy Edaozkan ya canım pek anlamıyorum Ovülasyonu kafamda deli sorular ya test bozuksa diyorum ama çok akıntım var su gibi pijamam bile ıslanıyor inşallah doğru zamanda değerlendirmişimdir
Sevaall momssbabyy iki cizgininde hemen hemen aynı sekilde koyu olması lazım canm… sonra ertesi gunu tekrar yaparsın ve biri koyu biri silikleşmisse yumurtan dün olmuş bugünde çatlamış demektir… ama senin daha ikisi cok koyu olmamış…sen yinede degerlendir…allah gonlune gore versin🤗