Miniminia 14+4 haftalık hamileyim. Midem çok şiş. Bebek aşağıda hissediyorum, midemin içi şiş hava dolu gibi asla inmiyor. Benzer bir durum yaşayan var mı? Ya da çözümü bilen
Gtrkmen Miniminia aynııyıx 14+5 Bendw hissediyorum aşagıda ama göbegim şiş afedersin gaZ sorunumda var ona bağlıyorum artık
Miniminia Elzsy2023 ben henüz bilmiyorum bakalım, hayirsiyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️🌸