Laliin1 ben o duayi sanci cekerken etmistim ama megerse doğum aninda edilmesi gerekiyormuş bana demislerdi hep istediğin bişey barsa dogumda dua et bütün dilek kapilarin acik oluyor diye ama yanlış yerde ettim ben kabul olmadi diyemem evimiz vardi borcunun bitmesi icin dua etmistim ev komple gitti elimizden dedim belki daha güzeli nasip olucak vardir bundada bi hayır ama cok ağlamıştım ozaman cok emek vermistik her köşesine