Gebeanne45 ayyy okudukça kendimi gördüm resmen.. neler çektim aylardır bir bilsen. Bol bol su iç, sirkeli suyla taharet yap canım, suya biraz limon koyabilirsin, gaz içinde kimyon çayı içtim bikaç kez bende etki etmedi ama bi dene istersen, en son antibiyotik hap ile baya rahatladım ben bide fitil verdi doktor, o fitili ilk koydum ertesi gün içimde ne var ne yok çıkardı resmen aktıkça aktı çok rahatlattı beni, her kontrolde doktora hatırlat canım ben gitmeden 1gün önce idrar tahlili yaptırıp öyle gidiyorum genelde son haftalarda baya önemliymiş enfeksiyon çünkü