35+1 günlük hamileyim. Hamileliğim başından beri sıkıntılı geçti ama hiç şikayet etmedim 27. Haftama girdiğimde depreme yakalandık Hatay’da, 31. Haftamda sancılarım başladı erken doğum riskim oluştu çok şükür geçti. Şimdi de gelişim geriliği başladı bebeğimde 2250 gram 2 hafta geriden geliyor buna şükür diyorum ama içten içe çok yoruldum artık.. hem bedenen hem ruhen çok yoruldum.. belki hormonlardan kaynaklı bilmiyorum. Hem eski düzenimi çok özlüyorum hem eşim yanımda değil aile bütünlüğümüz kalmadı bunların hiçbirine isyan etmiyorum önemli olan canımızın sağlığı ama çok yoruldum buraya yazmak istedim belki ferahlarım rahatlarım diye lütfen bana dua edin kalbim ferahlasın gönlüm genişlesin 😔