elmas34 Daha belli değil ama duruşu kıza benziyo dediler 17 haftalık göstermedi bacak arasına ama inşallah kız olursa Eslem koyacağım 😍
gizemhmt 123kubra bizde doğa Lina düşünüyoruz 🥰 eşim çok beğendi biraz dua lipaya benziyor ama olsun dedik 😂