Seneeeemmmmmmmmmm 29+5 10 kg aldim bende 😂 üzülme 30 dan sonra kilo alimimiz yavasliyomus bizden çok bebek aliyomus ben öyle avutuyorum kendimi 😂
Baktığında karnımda çıkmadı bebeğinde gelişimi şükür gayet iyi. Popomda genişlemedi. Herkes şaşırıyor 7 ay bitecek o kadar büyük karnım yok 😂 ama gel gör ki basenler genişledi 😒 en kötüsü de bu bence en zor giden oralar çünkü
Bide emzirmeye başlayınca 40 in çıkana kadar baya veriliyormuş kilo ya o yüzden ben takmıyorum 😂