Kızlar selaaam. 37+1 hamileyim. Dün nişan geldi. Bugün doktora gittim. Çatı muayenesi oldum. Lekelenme olmaya başladı. Doktor sancıların başlarsa veya suyun gelirse direkt hastaneye gel dedi. Bebek doğum kanalına girmiş. Sizce tahmini doğum ne zaman olur? Tecrübeli annelerim yorumlarınızı bekliyorum 😊