Kızlar 6haftalk hamileyim.devlet hastanesine gttö doktorun odasında ultrason yoktu. Radyolojiye yönlendirdi koridorda 1saat sıra bekledim ultrason için.aynı koridorda röntgen kemik erimesi taramalarıda yapılıyor.radyasyon bebeğime geçmişmidir.orada bulunmak zarar verir mi