11+4 haftalığım bugün kontrolüm vardı ense kalınlığı sınırda dedi doktor bir problem varmı hocam dedim yok dedi bide kan testlerinide ver ondan sonra gel bakalım konuşalım dedi moralim çok bozuldu ense kalınlığı sınırda ne demek neden sonra sorun yok dedi ne gelirse Rabbimden ama içim burkuldu😔