Eda0606 hehehe bende de hem reflu hem gastrit 😂😂 hmde cok guzel esofman alti var hamileler icin likrali cok rahat butun gunumu onunla geciriyorum 😁 biraz daha kilo alinca hamile kotu aliyim dedim 3 aydan sonra cok hizli buyuyomus 😁 bu arada onun disinda en buyuk kurtarici triko pantolonlar muthis rahatlar