11 haftalık hamileyim. Bu 2. Hamileliğim. Bugün sabah 6 dan beri aralıksız başım ağrıyor. İlk hamiligimde hiç yaşamamıştım bunu. Parol içtim 2 tane belirli araliklarla aamahic faydası olmadı malesef. Bu durumu yaşayan var mı? Neler yaptınız bu durumda?