Kızlar merhaba bisey sormak istiyorum regl oldm ama diğerlerine göre çok farklı sadece lavaboya girince geliyor afedersiniz ama pede hiç leke gelmiyor sadece lavaboda oluyor sizce yerleşme kanaması olabilir mi 2 gün sürdü bugünde sadece peçeteyle silince geliyor birde yumurtlama günlerini değerlendirmistik aranızda böyle bisey yaşayan varmı 🥹