Vajinismus hastasıyım hatta bir kaç arkadasla özelden de yazıştım okadar rahat davranıyorlar yapamıyorum 11 haftalık olduk içim daralıyor sıkılıyorum dogum sezeryan olacak ama ilk sezeryan da tansiyonum yükselmişti korkuyorum yine aynısı olursa diye vajinismus oldugum için tedirgin oluyorum bir sıkıntı olursa ne yapucam diyorum aynı duyguları hissediyorum 1 hamileleiğimde 19 haftalık suyum aızıntı yaptı yine aynı şeyleri yasayacagım sanıyorum tedirgin oluyorum kendimi hiç biieye veremiyorum ne bir bulaşık ne bir iş belki ayıplayacaksınız ama içimi dökmek istedim