Sevdeeee Kızlar 14 haftalığız günden güne halsizliğim artıyor ya ayakta duramıyorum resmen sanki biri yere çekip duruyor beni vitamin de kullanıyorum ama değişen birsey yok benim gibi olan var mı ya normal mi
Mlkengn Sevdeeee bende öyleyim. Yattıkça yatasım yataklara gömülesim var. 16 haftalığım. Benim prilam kullanıyorum doktor biraz sersemletiyor demişti zaten ona bağlıyorum. Tabi hormonlar da dengesiz. Normal bunlar. Hem de mevsim geçişi 😂😂🤦♀️🤦♀️ halsiz olmak için sebep çokmuş valla