Slaedz Bebekler derin uykuya geçerken inleme ağlama gibi sesler çıkarıyor diye biliyorum öyle okumuştum hatta uyandı sanıp müdahale etmeyin sonrasında her uyku geçişinde destek bekler diye okudum. Benim kızımda ağlar gibi yapıyor başında bekliyorum hemen uykuya dalıyor uyandıysa ağlamaya başlıyor