Sadiyes Selmaa-00 ben direkt olarak tatlı badem yağı kullanıyorum başka da bişey kullanmıyorum. Bol su içiyorum. Önemli olan vcudu içten ve dıştan nemli tutmak. Markalara cok paralar vermek bu yüzden bana gereksiz geliyor. Suan 7. Aydayım 30 haftalık karnım da büyüdü yani çatlağım yok henüz. Birde karın bölgesini doğumdan sonra da belli bir süre nemlendirmek gerek bunu da ekliyim
Kkubra91aktas Selmaa-00 mustela markasının kullandım hamile olduğumu öğrendiğimden beri şuan 34+5 olduk çok minik yanlarımda var sadece göbeğim de hiç olmadı çok başarılı krem bence
Cansudinc Selmaa-00 Karnın için dalin bene yapı kullandım karnımda hiç çatlak olmadı fakat 36. Haftamda birden bire arka baldırım çatladı bikaç güne ön üst bacağımada yayıldı ☹️ 38+2 yim şuan karnımda hala çatlak yok fakat bacaklarım harita gibi oldu 😔
Selmaa-00 Sadiyes Evet pahalı ürünlere gerek yok gibi geliyor bana da..Umarım çatlağınız hiç olmaz.😊 teşekkür ederim fikriniz için💞
Selmaa-00 1bilqe_ Kfiliz Dalin bebek yağı +2 oldu..teşekkür ederim kızlar fikriniz için😊💞 değerlendireceğim bunu.
Rabiak00 Ayy 2 gndr kafayı yiycktm burda da hiç sormk aklıma gelmedi tesadüfn grdm bnmde çok ihtiycm vrdı
Rabiak00 Bnm vücudm kilo alıp vermedn dolyı çtlklrm oluşmuştu krnmda yanlarmda backlarmda ilk hamileliğim 12 hftalık ve göğslermde çatlak oluşuyo vücudmda ztn vr önmsemiyorm ama göğslrm tertemzdi orada elmden gidicek resmn
Selmaa-00 Cansudinc Acaba baldırlarınıza yeterince kullanmadınız mı?Ya da bazen genetik olabiliyor belli bölgelerde oluyor sadece..Belki sizinde öyledir..sıkmayın tatlı canınızı💞
Betuladlvc Benim şuan 2.hamileliğim, hamileliklerimde hiç çatlağım oluşmadı. Ama düzenli kullanmanız lazım. Şunları kullandım; Lierac Phytolastil Jel, Hindistan Cevizi Yağı, Palmers Stretch Marks Losyon. Göğüs, karın ve bacaklara hep uyguladım. Kolay gelsin :)
Selmaa-00 Betuladlvc Teşekkür ederim😊 Lierac en iyisi diyorlar fiyat olarakta biraz pahalı ama gözü karartıp alabilirim..🙈 fikirleriniz için teşekkürler😊💞
Mervinho Mustela ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum 32+2 olduk göbeğime uyguluyordum nadiren kalçalarıma sürüyordum. Kalçalarım inanılmaz derecede çatladı, göbeğimde hiç yok. Şuan kalçalarıma da göbeğimle aynı ölçüde kullanıyorum ama iş işten geçti tabi :(
Selmaa-00 Mervinho Aa keşke kalçalarınızada göbeğinize uyguladığınız sıklıkta uygulasaydınız. Hindistan cevizi yağınıda çok duyuyorum..Sıkmayın canınızı,olmuş bir kere..kadınız sonuçta..umarım çatlaklarınızla barışık olursunuz💞
Cansudinc Selmaa-00 baldırlarıma sürmek aklıma bile gelmemişti sanki sadece karın bölgesi çatlayabilirmiş gibi 😅 Ama olsun napalım artık ☺️🫶