Merhaba arkadaşlar 31.haftadayım bugün GGt değerim yüksek çıktı karaciğer ve safra yollarıyla alakalıymış, beslenmene dikkat edip tekrar tahlil ver düzelmezse ilaca başlicaz geçmezse erken doğum riski var dedi doktorum.Bu durumu yaşayan var mı? Beslenmemi nasıl düzenlemeliyim?