HusnaNur1107 Güzel anneler benim kızım 4 ay 20 günlük oldu hem emiyo hemde mama içiyo ama ben 5.ayda ek gıdaya başlamak istiyorum Siz ne zmn başladınız ve nelerle başladınız. Lütfen deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız ❣️❤️🌺
Agg0207 HusnaNur1107 canım 6. Ayda başla istersen zaten böyle öneriliyor zaten hem meme hemde mama içiyormus