Bende en basından beri normal istiyordum pazartesi günü sabah suyum geldi 6 saat suni sancı sonrası bebeğin başı aşağı inmeyince 5 cm açıklıkta suyuda bitmek üzereydi zorunlu spinal sezeryan oldum iyiki de olmuşum ilk başta sezeryan diyince hep korktum ön yargılıydım ama korkulacak hiiiç bişeycik yokmuş. o suni sancıyı çektikten sonra sezeryan ağrısı vızzz geldi tırıızzz gitti 😄 bugün 4. Gün ağrım yok 👌🏻 çok şükür oğlum kucağımda emiyor hatta şuanda 🥰