Yeniden12 Kızlar çatlatma iğnesinden 10 gün sonra beta 0 dı bugün 12. Gün 4.43 sizce gebelik oluşur değerim artar mı
57-49 Benimde çatlatma iğnesi den 13 gün sonra değerim 4,09 cıktı inşallah sanada banada Rabbım isteyen herkes e hayırlısıyla nasip eder