Zynec25 evet sadece kişiye özel siz ve refakatçileriniz kalıyorsunuz . Dilerseniz hastaneye gidince odaları gezmek istediğinizde hastane personeli sizi gezdiriyor sancı odalarını, normal kalınan odaları gösteriyor isterseniz gidip görebilirsiniz içiniz rahat eder . Birde normal doğumda doğumhaneye ve sancı odalarının olduğu yere bile hiçbir erkek personel yada erkek refakatçi kabul edilmiyor . Ama sezeryan için doğum yeri ameliyathane olduğu için ayrı bir yerde o yüzden bilgim yok o konuda 🙏 mahremiyete önem veriyorlar kadın personeller dahi o konuda dikkatli içiniz rahat olsun