anneoluyorm_ Kızlar boğazım ağrım burun akıntım ve bütün vücudum ağrıyor 🤦♀️ Hastane dün gittim parol taktılar ama hiçbir faydası olmadı. Yine gitmeye korkuyorum yatırırlar diye ? 23 Haftalık hamileyim yatış vermezler dimi
Yazmelegi_ anneoluyorm_ çok ciddi durumda olmadigi sürece vermezler heralde bende 2 kere gittim hamilelikte serum felan takmışlardi
Allahkahretmesin1 anneoluyorm_ grip için yatış vereceklerini pek sanmıyorum en fazla kan idrar tahlili yapıp serum veya iğne yapar gönderirler
Sdnrr06 Ben grip diye gittim 33 haftalıkken yatış yaptılar hemen o gece bir sürü tahliller yapıldı birde covit testi yapmışlardı pozitif çıktı 7 gün yattım
Ipek_2017 Ben 6 haftalıktım. Boğazların aşırı kötüydü . Yutkunamıyordum. acil parol takıp gönderiyordu. fayda etmedi tabiki. Sonra yatış verdiler 5 gün. Serumla antibiyotik tedavisi vs toparladım. Enfeksiyon çıkmıştı tabi boğazlarım da.
anneoluyorm_ Ipek_2017 Teşekkür ederim. Boğazlarım çok kötü eşim de yatış verirler dio bilmiyorum 🤦♀️