Kızlar 2 gün sonra 16 haftalık olacağız. Karnım biraz belirginleşti gibi ama bir gün bir güne tutmuyor. 2 gün önce çok belirgindi bugün o kadar belirgin değil sizce bu gazdan mı oluyor? Bu arada karnım çabuk çıksın diye bi endişem yok sadece merakımdan soruyorum karnım küçülünce endişelendim