34 haftlık hamileyim. 13. Haftam da önlem amaçlı serkilaj oldum. Dün doktoruma kontrole gittim dikişlerin ne zaman alınacak diye. Almayacağını söyledi 37. Haftada alırım doğarsa erken olur 39. Haftada alırsam yine erken olur dursun sancım başladığı an hastaneye gel alalım dediler. Çocuk doğum pozisyonuna dönmüş. Ama ben sezeryan olmakta istemiyorum. Dikiş alınmadı diye doğum gerçekleşmeye bilir mi? Bu şekilde olan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim