2kedi1beybi Az önce tuvalete gittim pedimde kahverengi kan vardı. 6+1 hamileyim. Kızlar bişey yoktur deyin lütfen hastaneye gidemiyorum şu an 2 saat sonra gidebilirim çok korkuyorum
Kiraz53 2kedi1beybi yerleşme kanaması olabilir ama yine doktora görünmekte progestan kullanmakta fayda var
Mochi 2kedi1beybi umarım birşey yoktur 🙏 kimisinde böyle kanamalar olabiliyor gebelik sağlıklı ilerliyor kimisinde ise düşükle sonuçlanıyor malesef biz bilemeyiz. Hastaneye gittiğinizde beta baktırın. Dr progestan verir zaten. Stres yapmayın ayağınızın altına yastık koyun uzanın. Ben önceki gebeliğimde 6+1 düşük yaptım önce çamaşırımda akıntıyla karışık kahverengi leke gördüm sonra kahverengi yoğun devam etti pembeleşti ve son olarak kıpkırmızı oldu bu 1 gün içinde sırayla böyle olmuştu dr beta baktı düşmeye başlamıştı evde kendim düşürdüm.
Zeyneparsln 2kedi1beybi Kırmızı kan olmadığı sürece çokda problemlem değil korkma. Ama yinede kontrole git
1anne2bebek__ 2kedi1beybi beklemeden gitmenizi tavsiye ederim. Benimde 8. Haftada kırmızı leke ve kahverengi leke geldi. İğne ve ilaç verdi doktorum. Düşük riskine karşı. Hemen gidemiyorsanız da kalkmayın kendinizi yormayın uzanın
2kedi1beybi Kiraz53 progestan kullanıyorum 10 gündür falan. Son kontrolde herşey normaldi bir şey yoktu. Sadece gün boyu dinlenmemi söyledi doktor. Brnde hiç bişey yapmadım yatıyordum lavaboya gittim korktum
2kedi1beybi 1anne2bebek__ ilaç kullanıyorum progestana başlatmıştı ilk muayenede doktor. Hep yatıyorum zaten neden oldu anlamadım 😕
1anne2bebek__ 2kedi1beybi kahverengi lekelenme genelde bu gibi düşük risklerinde içeride biriken kanın daha sonra dışarı akmasıyla oluyor. Mesela benden önce kırmızı kan geldi iğne ilaç sonra kahverengi lekelenmeye döndü ve bitti
ladyax 2kedi1beybi bende de 6 haftalıkken ve 8 haftalıkken oldu kahverengi kanama ama azdı bir kere geldi ve bitti sağlıkçıyım bende doktor arkadaşlarım pıhtılı değilse ve şakır şakır kanamıyorsan korkma normal olur öyle arada dediler
2kedi1beybi ladyax dün gittim doktora ultrason baktı bebek iyi dedi aktif kanaman yok şu an kanaman kırmızı olursa gel mutlaka kırmızı olursa iğne vs yapmamız gerekir dedi. Şu an hala az az gelmeye devam ediyor ama kahverengi. Sadece biraz ağrım var. Korkudan kıpırdamıyorum yerimden. 🙁
Alizee kahverengi kan taze kan değildir, içinizde kurumuş kandır. Kırmızı kan tehlikelidir. Bazen böyle oluyor, hormonal değişiklik yüzünden geliyor böyle akıntı. Sıkmayın canınızı.
2kedi1beybi Alizee gittim doktora bir şey yapmadı kırmızı olursa gelin mutlaka dedi ultrason ile baktı bebek iyi dedi