Umutlu2272 Bu haftalarda karın ağrısı ve kasık ağrısı oluyor normal midir sizce boşuna mı endişeleniyorum
Elifaaksoyy Umutlu2272 Dayanılmayacak bir ağrınız yoksa o haftalarda normal kabul ediliyor doktoruma sorduğumda rahim büyüyor normal demişti
SerSel Umutlu2272 Bende 19+5 oldum bende de oluyor canım bişe batıyor gibi sonra geçiyor ama şiddetli değil👍
kayaeda Umutlu2272 bende 19. haftadayim bendede ara ara oluyor normal oldugu soyleniyor rahim büyüdüğü icin
Umutlu2272 Elifaaksoyy yani dayanılmıycak gibi değil ama biraz şiddetli her dakika değil arada yapıyor. Bide kasık ağrısı adet ağrısı gibi biraz sancılı bende korktum açıkçası acaba yediğim bişey mi dokundu diye😔
Elifaaksoyy Umutlu2272 Korkma canım benim ama için rahat olsun istersen kontrole gittiğinde bu durumu doktoruna belirt Eminim oda dediğimi diyecektir 23+3 olduk hala aynı Ağrı bendede var çünkü 😊
Umutlu2272 SerSel umarım önemli bişey yoktur daha birkaç gün öncede yaptı ama pek dikkate almadım sanırım Pazartesi doktora gidicem😔
Annem SerSel aynen ya bende bu konuyla ilgili post acacaktm Kasiklarimda hafif kendini hissettiren agri var siddetli degil 19.haftanin sonlarında basladi suan 20nin sonlarina dogru gidiyorum hala var. Acaba usuttum mu ki diyorum ondanda olabilir mi ki
Umutlu2272 kayaeda acaba üşütüyor muyum diyorum ama anlamadım gerçekten içimde hiç rahat değil. Bide karnımın içi gurul gurul🤔😔
SerSel Umutlu2272 Rahim büyüdüğü için diye duydum çevremde..Tüm gebe arkadaşlarımda da oluyor ki ablamda da olurdu inşallah normaldir canım Allahım korusun yavrularımızı🙏
kayaeda Umutlu2272 usutmus olabilirsin canim kullandigin ilaclarin yan etkiside olablir decavit falan kullaniyormusun
Umutlu2272 Elifaaksoyy yani böyle karnımın içi gurul gurul sizinde öyle mi. İnan şu saate kadar yoktu şimdi başladı ağrı😔 birde ilk hamileliğim abartmıyorum sanırım 😔
Elifaaksoyy Umutlu2272 Normal canım benimde ilk hamileliğim ve şunu öğrendim internetten asla araştırma yapıp bişeylere bakma strese asla girme rahim büyüdüğü için kasılmalar ve ağrılar yaşayacaksın ben 5 gün önce İnan adım atamıyordum bıçak saplanır gibi ağrılarım vardı ama şükürler olsun bi sorun yoktu
34_34 Umutlu2272 Cennet34 raporu şirkete maıl olarak atıldıktan sonra raporun Aslı’nın şirkete karşılanması gereklimidir
Umutlu2272 Elifaaksoyy canım çok saol Allah razı olsun içim rahatladı🙏 Birde ben ishal olmuşum ondanda yapabilir mi acaba😔
Annem Umutlu2272 aynen benim durumla ayni sizin durum. Sanirim biraz daha kendimizi sicak tutup cok da tedirgin olmadan atlatabiliriz Hamilelikte cok usutulebiliniyor
Alimgeliyor Kizlar ben 21 haftalk oldum we dun gece sabaha kadar 10 dk gozlerin kapanmadi sancidan agliyordum artik😢😢 idrar tahlili werdim temiz cikti ama ben ömrümde boyle şiddetli bi agri yasamadim😔😔
Umutlu2272 Alimgeliyor aynen canım benim de akşam öyleydi karın ağrısından ölüyordum sabaha bişey yok. Umarım aynısını yaşamam bidaha😔