Snas 13 gün önce doğum yaptım dikiş yeriinim üst bölgesinde şişlik var başımda ve sonunda ağrıda var ama dikişlerimde bir kızarıklık iltihap akıntı yok gayet iyi durumda böyle bir durum yaşayan var mı
Beriiil Snas bende de öyle bi durum var ben 1 ay oldu ameliyat olalı ama hala geçmedi ödem tutmuş dediler
Esayser Snas 40 gün oldu benimde ilk 20 gün başı ve sonu yanıyor acıyordu. Sağlık ocağındaki hemşire genelde ilk dikiş yeri ve sonu geç iyileşir zaten dedi gerçektende bi zaman sonra geçti gitti