Ben 11haftalığım karnım kocaman oldu. 5 haftalıkkwn 69 kilo idim şuan 64,5 kiloyum . Bulantım çok fazla istifar da ediyorum. Tatlı ve et den tiksindim, sürekli uyuma isteği..ama göbeğim çok şişti, 15 Ocak'ta randevum var doktora özellikle sorucam. Normal mi bu diye, arkadaşa resmimi atmıştım o da çok şaşırmıştı😥😥