xbebegimx Kizlar bgun 9+1 oldum doktor rahim agzi uzunlugunu da olcuyum dedi normal dedi ne kadar oldugunu soylemedi ama smdi normalse ilerde de hep normal gider mi kisalir mi ? ilk haftalar sizinkini de olctuler mi acaba?
meliiisoz xbebegimx rahim ağzı uzayıp kısalan bir şey canım maalesef ve doğru ölçüm için vajinal ölçülmesi lazım ileriki haftalardada mutlaka ölçülmeli