berivan__ Kızlar merhaba. 2li tarama testini yaptırdım şükür herşey normal çıktı. 16.haftda apf testi diye bir test yapılcağını söyledi doktor. Yaptıran varmı? Eğer gereksiz birşeyse yaptırmak istemiyorum da sormak istedim sizede.
3babymom berivan__ valla ben ikili üçlü falan bile yaptırmadım herşey normal gidiyor dedi doktorum görünen bı anormallik yok yaotirmayabilrsiinz demişti Çok şükür sıkıntı da olmadı yani