fizikcianne
Ben almamıstım sonra bebek yogun bakıma girdi beklenmedik durumdu. Hemşireler almamı istedi. Aldım ama süt gelmiyordu. Sonra emzirme danısmanı geldi. Onu bırakıp el ile sağım yapmamı daha saglıklı olduğunu ve oyle yaparsan sütün hemen gelir demişti. Kendisi önce bana uygulamalı gösterdi biraz canınız acıyor ama sonra alışıyorsunuz gercekten dedigi gibide süt hemen geldi. Pompa bana bosu bosuna 1 gün kaybettirdi. Bosu bosunada o kadar para verdik. Sonra çöpe attım Şimdi bu dogumda almayı düşünmüyorum devlet hastanesiydi. Ücretsiz emzirme danısmanları oluyor yardımcı olmustu sağolsun